27 Ekim 2014 Pazartesi

Kingdom Online Takipçilerine!


Selamlar arkadaşlar,

Yeni MMORPG oyunumuz olan Kingdom Online takipçilerine bir iki bir şey yazmak istedim.



Öncelikle ben de sizler gibi bir oyuncuydum. Aynı zamanda hala bir oyuncu sayılırım. Boş zamanlarımda mümkün olduğunca oyun oynamaya gayret ediyorum. Yeni bir oyunu beklerken en sevmediğim şey oyunun görsellerini göremiyor olmaktır. Bu nedenle, sizin bundan mahrum kalmamanız için Kingdom Online facebook sayfası üzerinden oyun içi güncel fotoğraflar paylaşmaya başladım. Bu arada söylemeyi sanırım atladım, Kingdom Online sosyal medya hesaplarını yaklaşık 2 haftadır ben yürütmekteyim. Şayet önerileriniz vs. olursa bana çekinmeden iletebilirsiniz.

Kingdom indir ve Kingdom Online PvP heyecanını doruklarda yaşa!
Kendinize iyi bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Knight Online Türkçe Ücretsiz MMORPG Hemen Oyna!

NTTGame