27 Ekim 2014 Pazartesi

Mesaj Gönderen Arkadaşların Dikkatine


Selam arkadaşlar,

Daha önce bahsettiğim bir konuyla ilgili olarak tekrar bir yazı yazmamın faydalı olabileceğini düşündüm.


Biliyorsunuz ki Facebook üzerinde hesabım bulunuyor. Ancak yoğun iş temposunda bu hesaba çok az bir zamanda girebiliyorum. Bu nedenle de facebook hesabıma mesaj gönderen oyuncularımıza facebook üzerinden dönüş yapmam mümkün olmuyor. Gerçekten az bir sayı olsa hiç problem değil ancak her gün 50 60 mesaj birden geliyor. Hepsiyle ilgilenmeye kalkarsam normal işlerimin hiçbirini yapamam maalesef. Bu konuda beni daha iyi anlayabilmeniz için böyle bir açıklama yapmayı uygun gördüm. Oyun içerisinden veya forum üzerinden problemlerinizi ileterek yardım alabilirsiniz.

" Knight Online oyna Knight Online PvP heyecanını doruklarda yaşa! " dedik her zaman. Sizlerin de desteğiyle Knight Online çok daha eğlenceli bir oyun olacak!

5 yorum:

  1. Öncelikle Merhaba AndrePaul Orion 3 serverinde miltary camp 1 de paramunda genie ile exp kasarken yediğim haksız banned in incelenip açılmasını istiyorum benim partydekilerle hiç bir ilgi alakam yoktur uyandığımda ban yediğimi gördüm ve en kısa sürede ilgilenmenizi rica ediyorum.

    Saygılarımla

    Server: Orion
    Nick: EyLeoLMaZ
    Loginİd: merzuk121

    YanıtlaSil
  2. dostum ticketlere bi bakın carıma gold üyelik alınıp kilitli ve kilitli olmayan tüm itemlerim çalınmış neredeeyse 80 gb lik itemler gitti. bi ticketlere bakın artık. 2 hafta oldu hala ses seda yok.

    YanıtlaSil
  3. 2 ader karakterim gitti ilkini 2009 yılında kendim actım ve kastım diğerini ise 2013 de satın aldım 2 side hacklendi savcılığa verdim takipsizlik çıktı ne olursun bana bu e mail adresimden ulaş idoniako@hotmail.com saygı ve sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. 30.11.2015 tarihinde bir miktar cash point ve 3gb gibi bir param letter bölümünden gelen linke DİKKATSİZLİK sonucu tıklanmış ve 2dk içinde tl karşılığı alınan gbler ve cash çalınmıştır..Durumun incelenmesini ve gerekli işlemin yapılmasını istiyorum..(Kayıtlarda kime trade yoluyla verildiğini siz çok iyi görebiliyorsunuz...) İsminizi kullanarak prim yapan emek çalan insanların bir cezası olacaktır..Diye düşünüyorum..

    Server:Diez
    Nick:lGuardOfDangeriousl

    YanıtlaSil
  5. İyi günler bir konu hakkında bilgi almak istiyorum. Ticket atacaktım ama npoint felan yüklemek gerekiyormuş. Knight Online ı 2008-2009 yılı civarı bir yerde bırakmıştım. O zamanlar bir charım vardı "Manes'te". Şuan şifresini ve mail adresini unuttum nasıl geri alabilirim. Aynı karakterimle oyuna tekrar başlamayı düşünüyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
    Oyuna giriş ıd'm : cafcafliko31
    karakterin adı : oOoAFFYOKKOoO

    YanıtlaSil

 

Knight Online Türkçe Ücretsiz MMORPG Hemen Oyna!

NTTGame